FAQs (pogosto postavljena vprašanja)
KAKŠNI SO STROŠKI POŠILJANJA IN DOBAVNI ROKI ?
- Če so artikli označeni z oznako "Na zalogi" je predvidena dostava na vaš naslov v 1 do 3 delovnih dneh
- Prevzem je možen tudi v naši trgovini in sicer v nekaj urah od naročila (v delovnem času)
- Izdelki naročeni z oznako "Po naročilu" ali "Prednaročilo" imajo dostavni rok več kot 7 delovnih dni (o točnem roku boste naknadno obveščeni)
- Brezplačna poštnina za izdelke nad vrednostjo 30 EUR
- Na voljo so tudi možnosti dostave naslednji dan in hitre dostave
- Za podrobnosti o načinih pošiljanja, stroških in rokih dostave glejte pogosta vprašanja o dostavi oz. pošljite e-pošto ali pokličite
KATERO PLAČILNO METODO LAHKO UPORABIM?
Sprejemamo naslednje načine plačila:
- Kreditna kartica: Visa, MasterCard, Discover, American Express, Visa Electron. Celoten znesek bo bremenjen na vašo kartico, ko bo naročilo pripravljeno za pošiljanje.
- Imamo možnost hitrega plačila, ki vam omogoča varno shranjevanje podatkov o kreditni kartici, tako da vam jih ni treba znova vnašati za prihodnje nakupe.
- PayPal: enostavno nakupujte v spletu, ne da bi vam bilo potrebno na spletnem mestu vnesti podatke o kreditni kartici. Vaš račun bo bremenjen, ko bo naročilo pripravljeno za pošiljanje. Če se želite registrirati za račun PayPal, obiščite spletno mesto paypal.com.
- Plačilo po predračunu
- Plačilo po povzetju (samo za območje Slovenije)
KAKO V PRIMERU VRAČILA, REKLAMACIJE, ZAMENJAVE ?
Izdelki, naročeni in kupljeni spletni trgovini, trgovini, preko telefona ali naročila preko elektronskega naslova in vrnjeni v 14 dneh od datuma prejetja, bodo upravičeni do celotnega povračila ali dobroimetja ali zamenjave, če so vrnjeni v enakem stanju, kot ste jih prejeli. Nadomestilo bo vrnjeno na izvorni način plačila, ki je bil uporabljen za nakup (TRR, kartica, Paypal, gotovina). Stranka prevzema stroške pošiljanja pri vračilu za: napačno naročen izdelek, napačno izbiro velikosti, zamenjavo za drug izdelek, nezadovoljiv izdelek. Stroški pošiljanja in obdelave se v celoti povrnejo v primeru kvalitetne reklamacije. Za poškodovano dostavljeno blago odgovarja dostavna služba s katero je bil paket poslan: Pošta Slovenije, DPD, GLS...
KATERO VELIKOST IZBRATI ?
tabelo velikosti ali pa pokličite na 031 470 819 oz. pišite na info@bikers.si